Tastets d’escola: El Puig

A l’escola el Puig de Prullans, a llengua catalana, els infants de 5è estem elaborant un desplegable de les categories gramaticals. Es tracta d’un petit llibret on queden explicades de manera visual i resumida els aspectes més destacats de les diferents classes de paraules (noms, adjectius, determinants, adverbis, preposicions, conjuncions, pronoms i verbs).

Mireu quins desplegables més xulos que estem fent!

I per repassar els noms, hem fet una activitat manipulativa, en parelles, on hem classificat diferents tipus de substantius.

Han estat unes sessions molt engrescadores on s’han volgut encomanar el desig de saber, d’aprendre i de gaudir de la gramàtica.