Tastet d’escola: Projecte artístic escola Sant Serni

A l’escola Sant Serni cada curs portem a terme un projecte artístic que ens ajuda a aprofundir en l’ autor, tècnica o moviment artístic que defineixi el projecte. Enguany, el dediquem a les instal·lacions artístiques.
Fer una instal·lació és preparar un lloc perquè pugui ser utilitzat per algú d’alguna manera. L’artista utilitza l’espai on es troba com a part de la creació, fent servir les parets, el terra, llums, objectes molt variats, així com diferents recursos sensorials (sons, olors, sensacions tèrmiques, etc). Serà el participant el qui va configurant i transformant la instal·lació, interactuant amb ella.

Per fer les nostres instal·lacions hem fet servir: fulles seques, llum, paper de wàter, cartró, paraigües, pedres, pals, roba, sabates, paper de diari, oueres, globus, bengales, llençols, llanternes, joguines, pots, caixes de cartró, mitges, joguines, música, moviment, ceres, coixins, mantes, fruites, verdures, herba, música, sorra, …
… potenciant la nostra imaginació i el treball col·laboratiu, alhora que oferint-nos l’oportunitat d’adoptar diferents mirades i perspectives en relació a l’art i la creació.