Sortida de ZER: Pla de l’Escobairó

Un dels aspectes pedagògics que ens defineixen com a Zer és el currículum comú, on els infants de les quatres escoles es reuneixen per fer activitats conjuntament.

A nivell de Zer, cada mes, fem una sortida comuna per les quatres escoles. La sortida del mes d’octubre ha estat al Pla d’Escobairó ( Masella). Ha estat una sortida guiada per la Sara i l’Etna del Parc Natural del Cadí.

A l’inici de la sortida es va fer una breu presentació dels espais naturals protegits de Catalunya i en concret del Parc Natural del Cadí-Moixeró. Vam caminar i descobrir els elements més característics del paisatge, a un pas tranquil, on vam anar fent parades per comentar i explicar les inquietuds dels propis infants. Durant l’itinerari es va anar introduint conceptes del medi natural, explicant quines actuacions es poden fer i no es poden fer en un espai natural protegit així com conèixer els animals i les plantes que s’hi troben. Un apropament amb la natura, sens dubte, per repetir!