Sortida cultural de ZER a Barcelona

Els nens i nenes d’infantil i cicle inicial de la ZER vam anar el passat 16 de novembre a Barcelona a veure un concert-espectacle anomenat “Twinkle, twinkle baby’s star” al Palau de la Música (Petit Palau).
Aquest concert-espectacle en format acústic ha estat una oportunitat per conèixer i descobrir cançons, jocs i dites de tradició anglesa, i alhora gaudir del repertori català tradicional des d’una visió musical moderna i adaptat a diferents estils musicals.
Al llarg de tot el trimestre hem pogut treballar moltes de les cançons amb diferents propostes i dinàmiques per tal que a tot l’alumnat pogués ser partícip el dia de l’espectacle, experimentant diferents emocions: sorpresa, alegria, por, tristesa, ràbia…
A més, va ser una experiència musical de molta proximitat escènica amb els artistes.

Tot i que no vam poder fer una visita per dins del Palau, va ser una gran experiència pels infants que a més de gaudir de l’espectacle, van poder observar la seva meravellosa arquitectura.

En acabar l’espectacle vam passejar fins a agafar l’autocar i vam anar al Parc de l’Agulla a Manresa, on vam dinar i vam passar una bona estona fins que vam tornar a les escoles.

Va ser una experiència genial!!