Reprenem el Currículum Comú!

Aquest octubre hem començat les activitats comunes amb totes les escoles de la ZER. Els dijous al matí ens trobem a una de les escoles, aquest primer trimestre serà a l’escola Pere Sarret de Martinet.

Allà ens trobem tots junts, esmorzem i fem activitats i excursions amb les companyes i companys del mateix cicle.

Ara portàvem dos cursos sense trobar-nos i per tant aquest dijous passat va ser ben especial.
Vam fer activitats per tal de conèixer-nos tots plegats i també conèixer les i els mestres de les altres escoles.

Va ser un dia per fer jocs de coneixença i per conèixer l’entorn proper de Martinet.

Els més grans de la ZER ja van començar fent d’investigadors amb els tècnics del Parc Natural del Cadí Moixeró. Hhauran de descobrir el misteriós cas de l’Almesquera! Ja us ho anirem explicant.