Escola el Puig: Va d’artistes!

Els alumnes de l’escola de Prullans coneixem diferents artistes a través de l’experimentació, la creativitat i el joc.

Els nens i nenes del grup d’infantil i cicle inicial, hem conegut a l’Hervé Tullet a través del seu joc ” a dibuixar!”, on a través de consignes, cartes i un dau han elaborat les seves produccions artístiques.

D’altra banda, els nens i nenes de Cicle mitjà i superior han estat fent ponts amb les peces de fusta conegudes com Leonardome, un material didàctic per construir les cúpules i ponts de Leonardo da Vinci. Una proposta pedagògica innovadora, multidisciplinària i lúdica que ofereix experimentació i treball en equip. El repte permet treballar diversos conceptes i habilitats, des de la geometria (base de l’activitat) fins a la història, l’art, la tecnologia o l’arquitectura.