Primer dia de Currículum Comú a Prullans!

Iniciem el tercer trimestre amb moltes ganes! Aquest trimestre les quatre escoles ens trobem els dijous a Prullans per continuar amb el Currículum Comú. Us expliquem en què ha consistit la primera sessió a cada grup d’edat:

La primavera arriba de la mà dels més petits i hem anat a plantar diverses flors pel poble. No només hem après sobre la cura de les plantes, sinó que també hem contribuït a embellir la zona. Gràcies a Jardineria Josep Mª Domingo per preparar-nos l’activitat!

Els d’I5 hem gaudit d’una xerrada del projecte “Som com som” sobre l’educació afectivosexual, treballant missatges a favor de la igualtat, promovent els rols de gènere no estereotipats i educant en el respecte i les relacions interpersonals.

Cicle inicial hem estat amb l’Àngel Bonada del Parc Natural del Cadí Moixeró i iniciem un projecte molt interessant sobre el llop que ens abarcarà varies sessions.

Els de cicle mitjà hem anat a conèixer els racons més bonics del poble, guiats pels infants que hi viuen. Ha sigut tota una experiència veure com els nostres companys/es de Prullans es convertien en “guies turístics” i compartien els seus indrets preferits del poble.

Els més grans seguim amb el nostre projecte de creació del camí de la ZER, un camí que uneix les quatre escoles. En aquesta ocasió hem estat buscant tots els pobles que ens creuarem a la nostra ruta i hem acabat fent jocs d’equip i de cohesió.