Música a l’escola

Amb els més petits de l’escola, a les estones de música treballem a partir de cançons, fomentant ritme i el moviment corporal, prenen consciència del nostre cos, del dels companys i com a través d’ell podem sentir la música i totes les seves qualitats (intensitat, timbre, durada, altura). Anem incorporant progressivament diferents instruments musicals per descobrir totes les sonoritats possibles i començant a crear petites improvisacions.

Improvisació musical

Amb els mitjans, estem treballant la instrumentació de cançons, focalitzant el treball amb el ritme i la melodia. Fomentant la improvisació i expressió corporal i musical a través del treball de les emocions.

RACONS DE MÚSICA: Instrumentació, ritme i melodia.

Amb els més grans, seguim treballant amb el projecte de l’Ukelele i aquest any hem començat el projecte de Glosa a l’escola, compartit amb altres escoles de la província de Lleida i agermanant-nos amb l’escola “Els Til·lers”, d’Artesa de Segre, per treballar de manera conjunta la glosa a través de reptes que anem gravant i compartint-nos a través d’internet. També hem après danses tradicionals, fomentant el moviment i l’expressió corporal a través de la música.

DANSES TRADICIONALS, GLOSA A L’ESCOLA i UKELELE