Música a l’escola

CURS 2022-23

Amb els més petits de l’escola estem descobrint els instruments de petita percussió i a través d’ells, totes les seves qualitats (intensitat, timbre, durada, altura). A més a més, cada mes, presentem un instrument nou perquè puguin tocar-lo i experimentar amb ell: de moment hem tocat l’acordió diatònic, djembé, guitarra, violí, …). Cantem moltes cançons i a través d’elles, treballem el moviment i l’expressió corporal.

Amb els mitjans estem treballant el ritme i les notes musicals a través de jocs i cançons. Aquest trimestre també estem treballant el moviment, la improvisació musical, el ritme i cançó amb el conte de “Rawala i els 4 elements”. I amb petits grupets, hem començat a incorporar l’ukelele i conèixer els primers acords!

Amb els grans estem musicant cançons amb tots els instruments que tenim a l’escola! Per racons, hem estat treballant el ritme, la melodia, i diferents acompanyaments.