Música a la ZER: La simfonia dels animals

Aquest trimestre a música les escoles de Lles i Prullans vivim i gaudim d’una aventura artística molt especial.

La simfonia dels animals”, les aventures d’un grup d’amics simfònics que toquen junts, guiats pel mestre Mouse, mentre descobreixen el valor de l’amistat.

El juganer Mestre Mouse, sempre batuta en mà, ens acompanya en les aventures d’un grup d’amics, des de guepards i cangurs fins a elefants i balenes blaves.

Cada pàgina és una nova aventura amb una audició musical, una faula amb un missatge d’amistat, amb pistes, endevinalles i música que ens conviden  a jugar.

El conte ens transporta amb la música, i així els nenes i nenes, ens aventurem i recreem diferents habilitats artístiques, com l’escolta de les audicions, danses i moviment, tocar instruments, conceptes musicals i ritmes.