Llar d’infants a l’escola Pere Sarret de Martinet

Des del curs 2015-2016, per part dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Lleida i Terres de l’Ebre (ampliable a altres Serveis Territorials) s’ha establert un Pla experimental on es dona la possibilitat d’implantar els ensenyaments del primer cicle d’educació infantil en determinades escoles rurals úniques en el nucli de població, formin part d’una ZER o no, de municipis de fins a 3.000 habitants, a iniciativa dels ajuntaments implicats i amb la seva col·laboració.

Des d’aquest setembre, la nostra escola Pere Sarret, ha començat a formar part d’aquest Pla experimental, passant a ser, pel moment, l’únic centre de la comarca de la Cerdanya.

Es disposa d’una TEI (Tècnica en Educació Infantil), tot i que hi ha moltes estones en les que el treball és conjunt amb la resta
d’alumnat d’Educació Infantil (2n cicle). Tenen el mateix horari que la resta d’escola, és a dir de les 9h a les 13h i de les 14:30h a les 16:30h, però disposen del seu propi horari de menjador amb una monitora específica, així com de la seva estona de descans després de dinar.

Es poden matricular tot aquells nens i nenes que estiguin interessats, a partir d’haver complert l’any d’edat, sense poder-se excedir d’una ràtio màxima de 10 infants.

Famílies, us esperem!! Sigueu benvinguts/es.