LA CASTANYADA 2019

CASTANYADA 2019 a PRULLANS.

Volem agrair a l’escola, a les famílies que van participar-hi així com el mateix ajuntament per aconseguir que el passat dijous dia 31 d’octubre tots els nens i nenes de la ZER Baridà-Batllia van celebrar aquesta jornada.

Al matí, vam fer tot de tallers molt divertits i lúdics entre la Sala Sant Esteve i la mateixa escola.

Al migdia tots junts vam dinar a la Plaça Cerdanya.

A la tarda, la Isabel i tots els infants, amb la col·laboració de l’Enric,  van gravar la cançó sing for the climate. (Busqueu-la a @baridabatllia (Instagram)

Després els nens de l’escola de Prullans ens van fer una petita REPRESENTACIÓ de la Castanyada.

Vam fer dues cançons entre tots l’alumnat i seguidament ens vam menjar les castanyes que havien preparat les famílies així com els panellets que havíem fet a les diferents escoles.

Moltes famílies es van decidir a a acompanyar-nos durant la tarda. Moltes gràcies!!!