Esport Blanc Escolar a la ZER

Des que hem tornat de vacances , la ZER Baridà-Batllia estem portant a terme l’activitat d’EBE (Esport Blanc Escolar). Vam començar el primer dijous  11 de gener i la realitzarem cada dijous fins  al 22 de febrer.

Aquesta activitat està enfocada per a que l’alumnat de Cicle Mitjà, 3r i 4t de Primària, puguin fer un petit tastet dels diferents tipus d’esquí  que es realitzen a les nostres pistes, realitzant-se dues sessions d’ esquí alpí i dues de snowboard, que es fan      a les pistes de La Molina.

i dues sessions d’esquí de fons, que es fan a les pistes d’esquí nòrdic de Lles: