El dia del Món a Lles

Divendres 1 de juny vam celebrar a Lles el dia del Món. Havíem deixat de celebrar-lo després de la pandèmia de la Covi19 i estem contents d’haver-lo pogut recuperar! Cada escola va escollir un país (Xile, Ucraïna, Itàlia i Grècia) per treballar-lo a l’aula i divendres va compartir tot allò que sabien.

Vam esmorzar i després ens vam separar per cicles.

Infantil i Cicle Inicial van fer jocs del món i després un taller de percussió corporal amb el David.

Mentrestant els grans van fer l’exposició dels murals de cada país i quan van acabar també van fer un taller de percussió corporal:

A migdia les famílies de les diferents escoles van cuinar menjar del país escollit i vam dinar tots junts.

Per acabar a la tarda vam mostrar les danses dels països que havíem estat practicant!