Currículum Comú a Prullans

Hem iniciat el segon trimestre i ara ens desplacem tots cap a l’escola El Puig, a Prullans. Continuem treballant agrupats per cicles i amb activitats molt diverses i divertides.

Els i les alumnes d’Educació Infantil s’inicien descobrint l’entorn, coneixent el pati de l’escola i els parcs que hi ha al poble.

L’alumnat de Cicle Inicial realitzen diferents activitats com ara la xerrada  «Això és un parc natural», organitzada pel Parc Natural Cadí-Moixeró, on van conèixer quan es va crear aquest, la seva ubicació, …. així com tota la biodiversitat d’espècies animals que hi trobem. Aquesta setmana començaran les sessions de piscina a Puigcerdà.

Cicle Mitjà s’inicien amb el programa EBE, organitzat des de la Generalitat i on es vol acostar els esports d’hivern als alumnes de 3r i 4t de Primària. Realitzen sessions d’esquí alpí, esquí de fons i snowboard.

I per últim els nens i nenes de Cicle Superior,  coincidint amb els mundials d’esports de neu adaptat, dels qual en son la seu Espot i La Molina, se’ls hi han presentat una sèrie d’activitats (jocs), per viure i entendre que és un esport adaptat.