Currículum Comú a Lles!

El dijous 24 de novembre vam fer, per primera vegada de la història de la ZER, el Currículum Comú a Lles!

Les sessions de Currículum solen requerir diversitat d’espais que les escoles i els pobles no sempre tenen, ja que ens dividim per cicles i fem activitats diverses, algunes de les quals requereixen d’espai interior per dur-les a terme. Les dimensions de l’escola i el equipaments de Lles no ens permeten poder-hi fer segons quines activitats amb el rigor que com a ZER creiem necessari, i és per aquesta raó que no podem fer-hi habitualment el Currículum Comú. Aquest curs, però, hem volgut pujar a Lles i aprofitar l’entorn privilegiat del que disposa.

La valoració per part de tota la Comunitat Educativa és molt positiva així que podem assegurar que aquesta iniciativa esdevindrà una nova tradició de la ZER Baridà-Batllia! Mireu quin goig feia la plaça!

Us deixem un recull d’imatges dels diferents grups:

Els més petits van anar a descobrir la “cabana dels indis” i el bosc de sobre del Mirador.

Els de CI van anar cap als Escolls i van fer-hi cabanyes

Els de CM van passejar direcció Aransa passant per l’heliport

I els més grans de CS van anar a descobrir el camí de Lles cap a Viliella.