Activitats del CRP

El centre de recursos pedagògics (CRP) de Cerdanya ofereix a les escoles de la comarca diverses jornades a les quals hem pogut tornar a participar aquest curs. Us deixem un vídeo i unes quantes fotos!

Ed. Infantil: Matinal artística a Alp

Aquesta trobada es va iniciar amb el concert del Duet Daura, amb l’Ivan Caro i Pilar Planavila i després vam anar a gaudir de les diferents activitats: cubs gegants, psicomotricitat, mandales, passadís sensorial, taller de llum i foscor… Tot i que les activitats ens van agradar molt, ens hauria agradat gaudir-les durant més estona!

Cliqueu aquí per veure un vídeo.

Cicle Inicial: Fira matemàtica a Puigcerdà

L’alumnat de cicle Inicial de les quatre escoles vam gaudir d’un matí ple de propostes matemàtiques d’allò més divertides!

El cartell de l’alumnat de Prats va ser el guanyador d’entre tots els presentats!

Cicle Mitjà: Experimentem

Vam passar un matí ple d’experiments i ciència a Puigcerdà amb els nens i nenes de les escoles de Cerdanya. És el primer any que es feia aquesta jornada a Cicle Mitjà i ens ho vam passar d’allò més bé!

Cicle Superior: dia de les llengües

La jornada dels més grans estava centrada en activitats relacionades amb la llengua d’allò més originals!