3r trimestre: Currículum Comú a Prats!

Iniciem el 3r trimestre de curs canviant l’escola on anem a fer Currículum Comú i cada dijous ens encaminem cap a Prats. Allà, continuem dividint-nos per cicles i fent activitats diverses.

Els infants de Cicle Inicial aprofiten per ensenyar a la resta de companys/es de la ZER els llocs que més els agraden del seu poble i dels voltants. Avui, per exemple, han anat a “les cabanyes”. Xules, eh?

A Cicle Mitjà continuen coneixement el llop de la mà de l’Àngel Bonada i el PN del Cadí Moixeró i cada vegada saben més i més coses. Sabíeu que el llop fa les petjades en línia recta? I què ens en dieu d’aquestes mandíbules?

Els més grans de la ZER continuen el seu projecte del Partenariat amb el PN Cadí Moixeró i van teixint el camí per unir les 4 escoles. La setmana passada van anar a Sant Serni i avui han caminat fins a Baltarga.

I els més petits aprofiten aquests dies per fer sessions de piscina a Puigcerdà. Mireu quins peixets!