EF a la ZER: Reptes cooperatius

Aquestes últimes setmanes, a les sessions d’Educació Física, hem estat duent a terme la unitat didàctica de Reptes cooperatius a les quatre escoles de la ZER.
Per començar, els i les alumnes van haver de distribuir-se en diferents grups seguint uns criteris donats, repartir-se els rols… Llegeix més»

Escola Pere Sarret: El nostre volcà

EL NOSTRE VOLCÀ
Aquest curs 2021-22 vàrem començar-lo amb la notícia de l’erupció del volcà de Cumbre Vieja a l’illa de La Palma. Això va fer que a l’escola en comencessin a parlar i volguessin tenir més informació al respecte. Els grans han estat estudiant els… Llegeix més»

Sortida de ZER: Pla de l’Escobairó

Un dels aspectes pedagògics que ens defineixen com a Zer és el currículum comú, on els infants de les quatres escoles es reuneixen per fer activitats conjuntament.
A nivell de Zer, cada mes, fem una sortida comuna per les quatres escoles. La sortida del mes… Llegeix més»

Bon estiu!

Acabem un curs intens en que ens hem hagut d’anar adaptant als canvis constants. Gràcies alumnat, mestres, famílies i tota la Comunitat Educativa per la paciència, l’empatia i la col·laboració.
Que passeu un bon estiu!
ZER Baridà-Batllia