Visitem el pastor Ramón de Porrera

L’alumnat juntament amb els /les mestres i els pares i mares hem fet una sortida al corral del pastor Ramón de Porrera, tot relacionant-ho amb la faula del llibre “El pastor mentider” que treballem aquest curs. Prèviament, a l’escola, hem preparat tots junts les preguntes que després li hem fet al pastor Ramón.

Ens va explicar moltes coses sobre la vida del pastor i el seu ramat de cabres i ovelles.

Des dels onze anys encara segueix fent de pastor que és l’ofici que li agrada.

Va ser una tarda molt enriquidora i volem donar-li les gràcies per deixar-nos compartir amb ell tots plegats aquesta estona tan emotiva .

Ens va encantar poder veure, tocar i escoltar els cabridets , els corderets i les cabres.