Projecte Nadal: Guarnim les festes amb el bosc

El nostre projecte de Nadal ha estat “ Guarnim les festes amb el bosc” . Les famílies ens han aportat elements naturals del bosc, que hem treballat i n’hem après moltes coses.

Amb ells hem guarnit les portes i els espais de l’escola i fins i tot hem fet una instal·lació per representar un bosc dins de l’escola amb la Montse de Plàstica. Ens ha quedat com un quadre!

També hem elaborat guarniments amb suro i hem escrit desitjos per penjar-los a l’avet de la plaça Carretera de Porrera. Hem cantat nadales molt tradicionals i originals. Per acabar els pares ens han obsequiat amb una xocolata boníssima.

I encara us volem dir que vam acabar el trimestre amb una jornada de portes obertes amb una presentació digital sobre tot el que hem treballat en el projecte de l’aprofitament sostenible del bosc. Tots els pares i mares ens van felicitar.

Us donem les gràcies i us desitgem que hagueu passat unes bones festes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *