CONSIGNES I CARNAVAL 2023

Durant la primera quinzena de febrer hem estat enfeinats fent els preparatius per la festa de Carnaval. Enguany, tot girava al voltant de la geografia i en el nostre cas, sobre el projecte «Un passeig pel món». Com no podia ser d’altra manera, les nostres disfresses representaven personatges dels cinc continents, des d’Europa fins a Oceania, passant per Àsia, Àfrica i Amèrica.

Durant la setmana de Carnaval, hem seguit les consignes del Rei Carnestoltes, que enguany han estat escollides pels propis alumnes.

També s’ha redactat un Pregó per convidar tothom a participar de la festa.

El divendres a la tarda, ens hem posat les disfresses i hem sortit a fer la rua pels carrers del poble acompanyats pels pares i veïns que també portaven disfresses multiculturals.

Finalment, hem anat a l’Aubaguet , un trosset al costat de la piscina a cremar amb pena el nostre Carnestoltes que enguany era un mapa mundi amb els continents. A continuació hem berenat coca amb xocolata obsequiada per l’AMPA i per acabar, hem jugat a jocs tradicionals que no volem perdre: la sabateta de la Ling Ling i la bomba.

Ens ho hem passat molt bé!!!