Parc Natural de la Serra de Montsant

A les nostres escoles han vingut durant la setmana del 12 al 16 de març,  l’Alexandre (PNSM) i la Marta (limonium) per realitzar activitats de geologia i paisatge relacionades amb el Parc Natural de la Serra de Montsant: Cingle amunt!

Ens han explicat  i hem vist com es va formar la serralada del Montsant, hem observat, classificat i experimentat amb diferents tipus de roques, hem fet un petit recorregut pel nostre terme… Per acabar la jornada, l’Alexandre ens ha fet una xerrada sobre Astronomia popular. Quantes curiositats hem après!!

Ha estat un dia molt aprofitable!

veure vídeo: https://youtu.be/TYDNFFSWfIg

Escola Rossend Giol