DIA DE LA PAU

El passat dilluns 30 de gener els i les alumnes de l’escola onze de setembre vam celebrar el dia de la pau. Per celebrar-ho vam realitzar uns coloms com a símbol de la pau i també vam fer dues pancartes, una tenia dibuixat un colom i amb cartolines de colors vam enganxar missatges de pau que formaven les seves plomes, en l’altra vam escriure una frase en contra de la violència. Vam anar a la plaça de l’església, allà els alumnes de cicle superior vam llegir un manifest i després vam repartir un pin que vam fer en forma de colom a totes les persones que ens hi van acompanyar. A continuació els i les alumnes d’educació infantil vam cantar «La cançó de la felicitat», l’alumnat de cicle inicial vam cantar la cançó de «Paz, paz, paz» i per finalitzar els de cicle mitjà i cicle superior vam cantar «El món seria més feliç». En acabar vam tornar a l’escola i ens vam connectar amb els companys i companyes de la nostra ZER per desitjar-nos la pau al món.