Sortida Mines Bellmunt del Priorat

El passat dia 4 de juny, vam fer una sortida a les mines de Bellmunt del Priorat on ens vam retrobar amb tot l’alumnat de la ZER i tots els/les mestres.

Enguany hem treballat el projecte Natura i, aquest darrer trimestre, hem explorat el regne mineral. Per aquest motiu, la sortida ha estat dedicada a conèixer els minerals que tenim al nostre entorn així com endinsar-nos en l’ofici dels miners. Vam fer un recorregut al llarg de la història de la mina Eugènia a través del museu i de les activitats que ens tenien preparades la Gemma i el Xavi.

Va ser una jornada molt especial i emotiva per l’alumnat i mestres de la ZER Baix Priorat, ja que va ser una oportunitat per a fer l’acomiadament de la nostra directora de ZER, la Maria Isabel Vallès Cabré, que aquest curs es jubila.

Tots els nens i nenes van participar en l’elaboració d’un àlbum amb dibuixos fets pels alumnes i vam aprofitar l’ocasió  per entregar-li a la Isabel, que de cap manera s’ho esperava. Al final, la sorpresa va ser per a tots i totes, que vam acabar la jornada acompanyats de molta música, ball i diversió per part del Toti Roger de Somriures Nòmades.