Preinscripció 2020-2021

En breu, s’iniciarà el període de preinscripció per al curs 2020-21. Us adjuntem tota la informació necessària per realitzar-la.

COM I QUAN ES POT FER?

La preinscripció es pot fer de dues maneres: telemàtica (del 13 al 22 de maig) o presencial, al mateix centre (del 19 al 22 de maig).

COM ES FA LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA?

1. Entreu aquí i introduïu totes les dades a l’aplicatiu. En acabar, us generarà un resguard de la preinscripció.
  2. Envieu el resguard i la resta de documentació (escanejada o fotografiada) al correu de l’escola. La documentació que cal adjuntar la podeu consultar aquí.
  3. Nosaltres respondrem aquest correu, confirmant que hem rebut la sol·licitud. Si falta algun document o hi ha alguna errada, també us ho farem saber en aquest mateix correu.

COM HO FAIG SI NO TINC INTERNET?

De manera excepcional, les persones que no puguin fer la presentació telemàtica la podran fer presencialment, al centre. Posa’t en contacte amb l’escola a través del correu electrònic.

Escola el Sarraí de Bellmunt del Priorat: e3000512@xtec.cat

Escola Onze de Setembre d’El Masroig: e3001498@xtec.cat

Escola Rossend Giol de Porrera: e3005509@xtec.cat

QUÈ FAIG SI TINC ALGUN DUBTE O INCIDÈNCIA?

Podeu trobar la informació sobre el procés de preinscripció a la web Preinscripcio.gencat.cat.

També podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic. Estarem encantats d’ajudar-vos!