La castanyada

Avui, 31 d’octubre per la tarda, l’alumnat i les mestres de l’Escola El Sarraí hem celebrat la Castanyada i ens ho hem passat molt bé!

Hem anat a la plaça del Sindicat on L’AMPA ha preparat  una paradeta  per vendre paperines de castanyes i també moniatos!   Sabíeu que ens agrada molt anar per les cases a vendre?

A més a més,  durant la festa hem fet una actuació musical pels assistents i ens han aplaudit molt! Hem cantat les cançons “M’agrada la tardor” “Bob Esponja castanyetes”  “Minions panellets” i “Caça fantasmes castanyes”.

Gràcies a tot el veïnat i famílies per col·laborar en aquesta Festa!