APLEC LES VEUS DEL RIU

El divendres dia 9 de juny l’alumnat de la ZER vam fer una sortida a Móra la Nova, al pavelló firal. Allà vam fer un aplec on hi havia totes les escoles que havien participat en el taller de les veus del riu, una vegada vam ser dintre ens van dividir en quatre grups diferents que representaven l’estat de l’aigua, el bosc de Ribera, la fauna i impactes i afectacions a l’entorn. Per distingir-nos ens van donar, a cadascú, una gorra amb un gomet del color que representa el nostre grup. Els portaveus van explicar quin era el seu riu i que faríem per millorar el nostre riu. Tot seguit els portaveus de cadascuna de les escoles, van sortir a l’escenari a compartir les seves propostes de millora davant d’un gran públic de nens i nenes, mestres i representants d’institucions com ajuntaments, associacions…a continuació vam esmorzar i seguidament vam començar les activitats. Hi havia quatre activitats a realitzar: el mural del riu que volem, el mural del riu que tenim, la ciutat de cartó i les bombolles.

Va ser un dia molt especial!