XXX TROBADA ZER ALT SEGRIÀ

El divendres 3 de juny vam celebrar la XXX Trobada de la ZER Alt Segrià a Vilanova de Segrià.
Ens vam trobar tota la comunitat educativa: tots els nens i nenes, tots els mestres, representants de l’AMPA i pares i mares, representants dels Ajuntaments, i també la Llar d’Infants Les Caragolinetes de Vilanova. Tots estàvem molt contents i emocionats de poder tornar a la normalitat.
Després d’esmorzar va començar la gresca amb la gravació del Lipdub que vam preparar. Ens ha quedat preciós!
Pel matí ens vam agrupar en tres grans grups per fer les diverses activitats:
-Educació Infantil a l’escola. Vam anar rotant per 5 espais:
1.Manualiats amb fang.
2.Ball: zumba.
3.Art efímer.
4.Bombolles de sabó.
5. Maquillatges, tatoos, construccions.
-Cicle Inicial al poliesportiu van fer 3 tallers:
1. La bolera.
2.Els cambrers i les cambreres.
3.El vestidor.
-Cicle Mitjà i Cicle Superior:
1.Escape room.
2.La bandera al biciparc.

Després ens vam agrupar a la Sala de la Cooperativa per dinar. Però abans vam muntar un trencaclosques amb les peces que cada grup havia trobat. El resultat era el lema de la Trobada: “T’hem trobat a faltar”.
L’Alcalde de Vilanova va lliurar uns regals per a tots, uns bonics i útils embolcalls per l’esmorzar.
També vam dir els noms dels guanyadors de la tapa de l’agenda del proper curs.
L’escola de Vilanova va lliurar un preciós detall com a record de la Trobada a les altres escoles.
Tots supercontents!!!,

Després de dinar vam fer uns tallers de circ, molt divertit.
Vam acabar la Trobada amb una exhibició del grup de circ, espectacular!

Va ser un dia ple d’alegria, rialles i emocions.
Gràcies a tots!

Som ZER Alt Segrià!

Voleu veure com ens ho vàrem passar? Cliqueu a la imatge