VISITEM LES INSTAL·LACIONS DE SEGRE

Els alumnes d´Educació Infantil i de primer de la ZER vam tenir el plaer de visitar les instal·lacions del grup Segre on vam poder veure en funionalitat el plató de Lleida TV. Al qual hi estaven gravant en Banyetes i on vam descobrir els secrets que ens amaga la televisió. Tot seguit ens van mostar la resta d´instal·lacions i la redacció del diari on ens vam explicar tot el procés que comporta dur-lo a terme. Des del moment en què es rep la notícia – l´equip de redacció – les seccions – la imprenta – el transport… Per acabar ens van mostrar un vídeo que ens va ajudar a comprendre molt millor tot el que ens havien explicat.

Podem dir-vos que aquesta sortida ens ha estat molt productiva per al nostre projecte interdisciplinar dels mitjans de comunicació.

També en acabar vam poder anar una estoneta al parc del Camps ELISIS.

img_4513 img_4519 img_4521img_4547img_4523img_4527 img_4532img_4557img_4541