VISITA OFICIAL A L’ESCOLA DE TORRE-SERONA DEL SR. JOSÉ CRESPÍN

El passat dia 9 de setembre vam rebre a l’escola El Roser la visita del Sr. José Crespín, subdelegat del govern de Lleida. Va visitar algunes instal·lacions del poble i l’escola. Vam estar acompanyats també del Sr. Agustí Jiménez, alcalde de Torre-serona, la Sra. Marinés Serés, representant de l’ajuntament  i part del claustre de l’escola.

L’intercanvi d’opinions sobre la visió de l’escola rural en el món educatiu i les avatatges que aporta als infants es va veure palesa en l’agradable conversa que vam mantenir.

Agraïm molt la seva visita i esperem repetir-la en alguna altra ocasió.