Trobada Teje Redes al Delta de l’Ebre

Del 9 al 13 de maig alumnes de les quatre escoles que formem el Projecte Teje Redes  hem  estat de colònies tots junts.

L’experiència ha set molt positiva.

Avui sols us deixem dues fotos molt significatives:

1. El lloc: El Delta de l’Ebre

De DELTA2011

2. Els protagonistes:

De DELTA2011

1. Alba Vilella

Hola, sóc l’Alba Vilella,

A les colònies del delta de l’Ebre m’ho vaig passar molt bé.
    Els que no vau vindre us ho vau perdre, vam anar amb bici tres dies i vam anar caminant a la casa de fusta 3 kilometres i de tornada també; vam anar amb piragües i ens vam mullar de dalt a vaix ,amb “perxa” també semblava fàcil però no ho era. El que més em va agradar va ser conèixer nous amics i amiges i parlar amb català i castellà, els de Galícia parlaven Gallec i el d’ astúries asturià, és clar i nosaltres català ells no ens entenien però nosaltres a ells una mica, molt poc!!!

Alba vilella
    Adéu fins una altra!!!