TRENZAS

Aquest any a la ZER comencem un Projecte d’Innovació entre escoles de diverses comunitats autònomes anomenat “TRENZAS”.
Un dels nostres objectius del Projecte Educatiu és precisament promoure els intercanvis i la participació en projectes o programes d’innovació educativa.
Aquest projecte l’integrem les escoles:
– ZER Alt Segrià
– CEIP Heroínas de Sálvora (Aguiño- A Coruña)
– CEIP Mare de Déu dels Xics (La Font de la Figuera- València)
Aquí us presentem el logo que hem dissenyat i la pàgina web on podreu veure el desenvolupament de les activitats (teniu un accès directe a la barra lateral del nostre blog).

L’objectiu és crear escenaris d’aprenentatge artístics per l’adquisició de les competències, així com fomentar vincles culturals i personals a través de l’art i el treball cooperatiu entre les escoles.

Una nova aventura ens espera, som-hi!!!

Del 29 al 31 de gener les coordinadores de les escoles de les tres comunitats vam tenir unes jornades de coordinació i convivència a Aguiño. Va ser una experiència molt enriquidora.
Aquí teniu unes fotos de la inaguració oficial del projecte.
(null)
(null) (5)