THE AUTUMN POEM

El passat dia dimecres 21 d’octubre les nenes i els nens d’Educació Infantil de l’escola Vilanova de Segrià i de l’escola Blanca de Vilallonga es van convertir per una estoneta en arbres (trees) de tardor. Drets, ben plantats, amb els braços fent de branques i una fulla a cada mà: l’una de color groc (yellow) i l’altra de color marró (brown). Lentament les fulles baixen, baixen, fins que cauen a terra (ground).

D’aquesta manera han escenificat la caiguda de les fulles (leaves), tot recitant aquest poema de tardor:

THE AUTUMN POEM

Down, down,