Tallers de Medi Ambient

Avui han vingut a l’escola La Núria, el Jordi i el Manel. Els tres són voluntaris de l’Equip de Medi Ambient de Creu Roja Joventut de Lleida.

Amb ells hem fet dos tallers:

1.- Taller d’estalvi domèstic: els de cicle inicial a partir del treball en equip i de manera lúdica hem reflexionat sobre el nostre consum de recursos hídrics i energètics en les activitats domèstiques diàries.

2. El gran  joc de l’aigua: Mitjançant aquest  joc gegant els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem gaudit superant proves de mímica,  de dibuix, de preguntes… tot relacionat amb l’aigua i  amb el seu consum responsable.

Ens ho hem passat molt bé i hem après/recordat moltes coses.