Taller “Efecte Poma”

Ahir dilluns tot l’alumnat de primària de l’Escola Blanca de Vilallonga vam realitzar el taller “Efecte Poma” organitzat per Afrucat (Associació Empresaria de Fruita de Catalunya). Ens vam organitzar en quatre grups i vam fer un concurs de preguntes per descobrir tots junts els avantatges de portar una dieta i un estil de vida saludables. A més, vam parlar de com és millor assolir fites en grup i com de genial pot ser practicar l’efecte poma i exercir un efecte positiu en els que ens envolten. Però el que més ens va agradar (a alguns…) va ser tastar molts tipus de fruita i diferents i un “xupito” de llet de vaca!

Va ser una experiència molt divertida i saludable!