SEMPRE ET RE-COR-DAREM ÈRIK

El divendres vam rebre la trista notícia de la mort del nostre estimat company Èrik, un Súperheroi que ens ha donat a tots/es una lliçó de vida. Un lluitador amb molta força i valentia i amb una gran família que ho ha fer tot per ell.

Tot el poble de Vilanova amb la comunitat educativa inclosa, estem en Dol.

Estem afectats/des per la pèrdua, però també orgullosos d’haver-lo conegut i de poder compartir moments preciosos amb  ell. Però sobretot, el que ens queda de l’Èrik és tot l‘amor que ens ha deixat.

L’escola va obrir disssabte les portes per acollir tots els membres de la comunitat educativa i també del poble.

Avui dilluns, hem aplegat els alumnes de l’escola a la sala d’actes seguint les mesures de seguretat. Ha estat un moment de retrobament, de posada en comú, de compartir emocions i vivències i també de  molts silencis. Poc després, hem pogut gaudir d’un recull de fotos de l’Èrik amb els seus companys/es on hem pogut veure la  seva rialla i la seva força. Així, tots hem gaudit del seu record.

Finalment hem retornat a les aules i en grup classe hem représ el dol per edats.

Ja sabeu que mentre RE-COR-DEM l’Èrik estarà amb nosaltres.

Aquí us deixem les imatges dels actes.