Sant Jordi ha arribat…

I a l’escola ho hem celebrat!! Ja fa dies que anem preparant les activitats per gaudir d’aquest dia tan assenyalat.

Vam començar el dijous 21 a la tarda amb la celebració dels Jocs Florals. Cada curs va preparar un text per recitar i una cançó en llengua anglesa i vam convidar a les famílies a escoltar el recital per diversos espais de l’escola. Després, vam fer un mural al pati on vam escriure i vam fer dibuixos: l’Amanida de lletres i dibuixos.

El divendres vam venir els nens i nenes de l’escola bressol i vam anar a la paradeta de llibres que l’AMPA ens va muntar al pati. Ens va encantar…Hi havia un munt de llibres xulos!! Després vam jugar a jocs d’abans (bitlles, bales, goma,…) i vam esmorzar pa amb xocolata: què bo!!