SANT JORDI

Benvolgudes famílies,

Com cada any a l’escola hem celebrat el dia de Sant Jordi amb moltes activitats que aquest any han estat escollides per l’alumnat de cicle superior.

Durant tota la setmana les nenes i nens de cicle superior van baixar a l’aula dels petits a explicar contes, una activitat que ha agradat molt tant a grans com a petits.  A més a més, l’AMPA va muntar una parada de llibres de segona mà dins de l’escola per a què tots els infants poguessin agafar un llibre per endur-se’l a casa.

El divendres 22 d’abril vam començar el matí amb la lectura de poesies que van escriure l’alumnat de l’aula dels mitjans i dels grans.

Tot seguit, vam realitzar diferents espais de Sant Jordi on cada infant podia escollir on preferia anar.

Podien anar a l’espai de contes, on podien trobar un bon recull de llibres de Sant Jordi,  també podien anar a l’espai de pintacares, el qual va tenir un gran èxit, l’espai de la rosa, on confeccionaven una rosa de paper, l’espai de titelles, on realitzaven diferents titelles i l’espai de punt de llibre, on podien elaborar un punt de llibre per les seves lectures preferides.

Tots aquest espais van estar dinamitzar pels nens i nenes de cicle superior: moltes gràcies, van ser molt xulos i tots ens ho vam passar molt bé.

I per acabar la festa, els grans de l’escola van preparar un ball de Sant Jordi que ens van voler mostrar i ensenyar a ballar-lo: què divertit!

Us deixem un recull fotografies per a que pugueu veure com ens ho vam passar.

Fins aviat!!!

Des de quan regalem roses per Sant Jordi?