ROBOTS PER APRENDRE A PENSAR

La programació i la robòtica afavoreixen el raonament, la creativitat i el treball col·laboratiu en un aprenentatge basat en l’assaig i error.

A l’escola, és una manera motivadora i divertida de desenvolupar el pensament computacional del nostre alumnat.

És per això que ja hem començat a treballar amb els nostres robots Edison 2.0.

En aquesta primera fase, estem aprenent a controlar-los i els hi donem instruccions amb la lectura de codi de barres.

A la segona fase, anirem una mica més enllà i ja els podrem programar nosaltres 🤖

De moment, hem après a controlar-los picant de mans (amb el sensor de l’audio) i per a que evitin xocar amb obstacles.

ENS ENCANTA LA ROBÒTICA!! 🤖🤖🤖🤖