RECEPTES AMB PRODUCTES DEL NOSTRE HORT

Aquesta setmana en la que treballem la seguretat i la salut ens hem proposat ensenyar-vos una activitat relacionada amb la salut i el projecte del nostre hort.

Abans de Setmana Santa vam realitzar la recol·lecció dels nostres productes a punt de collir (bròquill i col). La nostra proposta va ser demanar alumnes voluntaris que realitzessin una recepta de cuina amb les verdures per exposar-la a tot a la tornada. Així que mitjançant sorteig se les van endur,…. i mans a la feina...

Enhorabona a tots els participants, ho han fet molt i molt bé. Nosaltres, el claustre, estem molt orgullosos dels nostres alumnes i les famílies que ens acompanyen i ajuden a fer possible aquestes activitats tant motivadores i competencials.

Aquest n’ha estat el resultat:

LES RECEPTES FETES PELS NOSTRES ALUMNES  (Cliqueu per veure el vídeo)

Fotos de la presentació: