RACONS DE CATALÀ A CICLE SUPERIOR

A cicle Superior ja hem començat a treballar mitjançant racons de Català un dia a la setmana.

El treball per racons és una proposta metodològica que proposa delimitar, dintre de l’aula, diferents espais i agrupacions on els nostres alumnes puguin realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus cognitiu, manipulatiu i simbòlic.

Aquesta manera de treballar implica una metodologia més creativa, lúdica i flexible, en la qual el rol del mestre és dinamitzar els aprenentatges i proporcionar oportunitats per que els alumnes puguin aprendre.

I és que…es pot aprendre de moltes maneres!