Quin perímetre té el nostre pati?

Aquests dies hem estat treballant les diverses mesures de longitud, pes i capacitat.

Hem mesurat molt i hem fet conversions d’una unitat a una altra i, fins i tot, ens hem aventurat a calcular perímetres de diversos espais de l’escola i de casa.

A casa, cadascú ha pres mides de la seva habitació i després ha calculat el perímetre corresponent.

A l’escola, hem treballat per grups i, fent servir diverses eines de mesura (regles grans, peus, rajoles del terra, roda comptametres,…), també hem calculat el perímetre de la classe i del pati. Ens ha agradat moltíssim!!