QUIN EMBOLIC AL MÓN DELS CONTES!

La cloenda del primer trimestre ha estat màgica i molt intensa!! Una de les activitats més importants és el teatre donat que es treballen moltes àrees de manera transversal. Alumnat i professorat aboquem tots els esforços per preparar l’obra escollida amb il·lusió i molt esforç.

Aquest curs hem gaudit moltíssim perquè a l’obra hem donat la volta al món dels contes de tota la vida…Us imagineu que el llop en realitat vol ser vegetarià? Que les bruixes volen ser bones i fer pocions per curar a la gent? Que el rei vol ser jardiner? Que les princeses i la caputxeta volen ser independents i empresàries? Doncs resulta que per poder aconseguir-ho demanen ajuda a uns nens i nenes del món real i, no se sap com…tot acaba bé!!