QUE COMENCI LA MÀGIA

Ahir vam encetar un nou curs, amb molts reptes, desitjos i molta il·lusió. Tots i totes teníem pessigolles a la panxa, però de seguida vam anar recuperant la normalitat i tornant a l’essència. Els més petits de l’escola van estar uns campions i campiones.

Aquest curs ens omplim d’emoció de poder gaudir d’aquests nous espais. Volem donar les gràcies a l’Ajuntament per la iniciativa i a tot el poble pel seu recolzament.

Estem molt agraïts i agraïdes. Les mateixes imatges ho plasmen. Gràcies per fer-ho possible.

1. Ajuntament de Vilanova de Segrià

Res més bonic que compartir desitjos amb vosaltres i fer-los possibles. Que gaudiu molt i que serveixi per fer tot més fàcil i ser millors!
    Gràcies per deixar-nos formar part del vostre dia a dia.
    Que la màgia continuï durant molt de temps!!!

2. Ajuntament de Vilanova de Segrià

Estem molt i molt contents per totes i tots, el vostre projecte sens cap dubte ha millorat l’escola i és per nosaltres una enorme il·lusió haver-ho compartit!!
    Desitgem que sigui un curs bonic que puguem compartir i… que la màgia ens segueixi acompanyant, Escola de Vilanova!!!