QUAN ÉS TEMPS DE MENJAR CASTANYES…I PANELLETS!!

Aquesta setmana ha estat curteta però molt intensa…Ja fa dies que ha arribat la tardor encara que les fulles comencin a caure ara i que encara no podem treure els abrics de l’armari…

De tota manera i a banda del temps que faci, qui es resisteix a celebrar la nostra estimada CASTANYADA? Ningú,oi? Doncs és el que hem fet a l’escola!

Primer, amb davantals i les mans ben netes, vam fer les postres típiques d’aquesta època, els panellets. Una mica de farina d’ametlla, sucre, una  patata bullida i llestos! ja tenim la base. Vam fer de cirereta, de coco i de xocolata amb ametlla. La mare de l’Odei i de l’Aritz ens els va coure a casa seva i ens els vam repartir. Boníssims!!

Després, l’AMPA de l’escola ens va comprar castanyes, i el senyor Antonio, de la brigada de l’Ajuntament, ens les va coure al pati…què calentetes!

Dimecres a la tarda, jocs, música, pa amb xocolata i castanyes…quina delícia!!