Projecte dels dinosaures

Ja hem començat el nostre projecte d’aula. Hem pensat el que en sabem dels dinosaures i també el que volem aprendre, però pel camí van sorgint coses noves.

Aquesta setmana hem treballat la matemàtica, el concepte de mesura i quantitat. Vam mesurar quan feia una petxada de dinosaure utilitzant un regle d’un metre i estirats a terra l’hem imaginat. Després de dibuixar-la i pinta-la hem pensat quants nens hi caben dins i ens hi hem posat, ens han ajudat l’Èric, el Roman i l’Unai de P4, gràcies!! Ara ja ho tenim, hem cabut 18 alumnes!!!

img_20161007_152443img_20161017_162511

Avui llegint un llibre dels què han portat els nens a la classe hem descobert que el dinosaure més llarg és el diplodocus i medeix 27 metres, per això hem decidit sortir al pati a mesurar-lo nosaltres mateixos, el problema és que no érem prou alumnes a la classe i hem demanat ajuda als de 2on i 3r.

img_20161019_160211

Mireu, mireu!! hem necessitat la llargada de tot el PATI.