Preparant les Festes a l’Escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Tot acabant les vacances de Nadal, ens ve a la ment tot allò viscut tan intensament per preparar les Festes a l’Escola, amb companys i mestres. Així, us en volem fer cinc cèntims en imatges.

– L’arribada de la soca a l’Escola Bressol, de mà dels nens i nenes de Cicle Superior.

– L’arribada del Rodolfito a l’Escola, directe des del Pol Nord.

– Anem a patinar sobre gel.

– Dinar de germanor a l’Escola.

– Fem cagar la soca.