PORTES OBERTES A L’ESCOLA!!

El passat divendres 15 de març, a l’escola Blanca de Villalonga de La Portella, vam celebrar les Portes Obertes.

Va ser una tarda molt especial perquè nens i nenes, mestres, famílies que ja formen part de la nostra escola i noves famílies, vam compartir experiències i activitats.

Els nens i nenes de  Educació Infantil, Cicle Inicial i tercer, van omplir-ho tot de colors amb una sessió de taula paleta. Després, els petits van fer racons de taula de llum, maquillatge, metge i disfresses. Els mitjans van fer racó creatiu (per treballar l’expressió escrita), el racó de la botigueta (per treballar l’expressió oral i el càlcul matemàtic) i Chess & English (escacs en anglès) amb la teacher Teresa.

L’alumnat de Cicle Superior (els grans), a la primera sessió també van fer racons (“El joc de l’oca ortogràfica”, “Passaparaula de l’aigua” i “Tenim cura del nostre hort”) i després van fer una sessió d’anglès molt interactiva amb la teacher Teresa.

I per acabar…una sorpresa!! La mare de l’Aritz i de l’Odei ens va fer coca per totes i tots i ens la vam cruspir amb xocolata!

Moltes gràcies a totes les famílies que van participar!!