ORIENTACIONS EDUCATIVES

Des d’aquest espai posem a la vostra disposició un conjunt d’orientacions interactives per a tots els cursos, podeu entrar-hi per repassar els continguts treballats a l’aula, jugar i aprendre una mica més.

WEBS INTERACTIVES:
  • L’edu365.cat és un portal educatiu del Departament d’Educació per a totes les edats.
  • Al JClic  podeu cercar activitats per nivell i àrees de contingut, és una biblioteca d’activitats molt completa que utilitzem a les aules habitualment per treballar.
  • A les pàgines web  vedoque.com  i  ixl.com  hi trobareu jocs educatius d’infantil a sisè, també hi ha jocs divertits i cursos de mecanografia pels més grans (estan en castellà).
  • Escoles.fundesplai.org ens ofereix 21 idees creatives d’activitats, jocs i experiments per passar uns dies divertits i amb infinitat d’oportunitats per aprendre, créixer i conviure amb bon humor.
  • La visita a museus virtuals  també pot ser una bona opció per formar-nos.
TELEVISIÓ:
  • També podem estar al dia de les notícies a la pàgina de l’ infok  de TV3. I aprendre amb els programes com Dinamiks, Manduka, Una mà de contes, Quèquicom o Fish&Chips.
  • Al canal de televisió CLAN fan clases de diferents temàtiques i amb franja horària segons l’edat d’interès.